martes, 19 de julio de 2016

Pinsa "Dia del Pare"

Per al Dia del Pare, en l'escola sempre faig alguna manualitats amb els alumnes.

Aquest any vaig pensar en fer una base de fimo perque és modela molt bé i té uns colors molt acertats.

Després vaig trobar esta frase per Internet que em va agradar molt per enganxar-la en la pinsa.

Els clips simulen  el pare i el/la fill/a.

Aquesta és la mostra que vaig fer jo per als alumnes.
 Vaig aprofitar per a que les meues filles la regalaren al seu papà
 per això un clip gran i dos menuts.




Al final va resultar un detallet molt graciós, fàcil i vistós.


2 comentarios:

  1. Que xuli!!! Aquest material queda molt vistós, ho tindre en compte jejejeje i a més a més, el detall dels clips simulant els pares i els fills... m'encanta.. Besets

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. El fimo té un resultat ideal i és molt fàcil de treballar però resulta un poc car. Es per a fer cosetes xicotetes.
      Besets!!!

      Eliminar